Klacht: Levering

op 14 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben vandaag de hele dag thuis geweest… ik heb de hele dag thuis gezegen voor het paket die eigenlijk dinsdag zou zijn afgeleverd! Ik heb gister ook de hele dag thuis gezeten voor mij pakket ik heb hierdoor morgen echt een heel erg groot probleem!! Aangezien mn pakket voor een klant is die morgen gaat trouwen! Ik vind dit geen omgang van zaken ik heb het busje langs zien rijden zoekend naar het huis nummer ik ben nog snel proberen naar buiten te rennen maar hij was doorgereden vervolgens ben ik met mn moeder achter het busje aangereden maar die was al verdwenen ! En er word nu dus beweerd dat ze met het pakket aan de deur hebben gestaan en ik niet thuis was omdat hun het adres niet vonden? Ik heb morgen voor 10 uur mijn. Pakketje nodig! Ik heb elke dag zeker 6x keer gebeld!! En werd behandeld als een stuk stront

Als ik voor 10/11 uur morgen vroeg de mogelijkheid heb om mijn pakket alsnog op te halen op het nieuwe aangevraagde aflever adres!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 14 juli 2017 om 10:19 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor deze vervelende ervaring.

Ik heb uw klacht doorgezet naar het aflevercenter met referentie 1-64791750546. Zij zullen gaan onderzoeken wat er is gebeurd en zij zullen u zo spoedig mogelijk hierover contacteren.

Wij willen u bedanken voor het plaatsen van deze klacht. Dit helpt ons om onze service te verbeteren.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Romymartens