Klacht: Levering

op 26 juni 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goeden dag, op 16-06-2017 zouden er pakketten geleverd worden, ze kwamen wel maar hebben alles weer mee genomen omdat er 1 pakket beschadigd was. Ik vroeg of ze de rest niet konden leveren maar nee dat mocht niet van Otto volgens hen. Gebeld met Otto en dat bleek niet waar te zijn en dat hadden ze moeten weten. Uiteindelijk na een hoop gebel (heleboel cent per minuut) overeen gekomen dat er 23-06-2017 opnieuw geleverd zou worden (Weer een vrije dag moeten nemen) zijn ze niet geweest vanwege niet goed op de bon lezen. Nu maandag 26-06-2017 heb ik WEER vrij moeten nemen op de hoop dat ze nu wel komen. Ben hier niet blij mee en hoop dan ook dat er vanwege het ongemak bij mij wel wat tegenover staat. Dit heeft. Mij uiteindelijk door fouten van jullie kant veel gekost. Hoop op spoedig bericht. En dat het vandaag eindelijk goed komt.

Als jullie er iets tegenover stellen. Dit zijn o terrassen duren meubels geworden.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 26 juni 2017 om 15:47 geantwoord

Beste mevrouw van der Hoeven,

Hartelijk dank voor uw melding.

Extra@Home heeft met de leveranciers afgesproken, dat bij een schademelding de hele order retour gaat. Ik heb met Otto gebeld en afgesproken dat Otto in overleg met u de bestelling opnieuw gaat plaatsen.

De oude order wordt retour verzonden.

Excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 26 juni 2017 om 17:52 geantwoord

Dit is wel lekker makkelijk ik wil een vergoeding van jullie. 3 keer voor niks vrij moeten nemen. En nu heb ik nog niks. Met alleen excuses alleen ga ik niet akkoord. Ik ga er dus van uit dat dit gaat gebeuren. Zo ga je niet met klanten om. Dus hoop ik dat jullie ook normen en waarden hebben.

Bericht van Extra@home

4 maanden geleden - Beste mevrouw van der Hoeven, Hartelijk dank voor uw reactie. Het retour sturen van een beschadigde bestelling is in overleg met Otto. Dat gebeurt via de afgesproken procedure. Voor enige compensaties moeten wij u verwijzen naar de leverancier, deze zal met u doornemen in welke vorm en mate u een tegemoetkoming kunt krijgen. De leverancier claimt dit vervolgens bij ons conform met de bij hen bekende procedures. Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door S.van der Hoeven