Klacht: levering

overloon op 07 april 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 25 april 2017
Reactie van het bedrijf:

Hallo, Bedankt voor je bericht en mijn excuses voor de latere reactie. Vervelend te moeten horen hoe het heeft verlopen bij onze klantenservice. Ik heb even op je adresgegevens het pakketnummer erbij gezocht (05228057015532) en zie dat het pakket inmiddels...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 7 april 2017

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Hallo, ik krijg 1 uur voor levering van mijn pakket een mail dat het bezorgd gaat worden tussen .. -.. uur. Ik ben niet thuis, volgende dag dezelfde procedure. Probeer levering optie voor nieuwe dag, krijg daar geen bevestiging van. Dame vd klantenservice niet vriendelijk (is niet de eerste keer helaas ). Volgende Levering wordt mijn Pakker retour gestuurd afzender. Lijkt mij ook anders te kunnen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er vroegtijdig aangegeven wordt wanneer het geleverd wordt.
Je zelf de dag of in ieder geval het dagdeel aan kunt geven voor nieuwe levering.
Probeer vast de buren om het af te geven.
Parcel shop dichterbij.
Heb ooit gehad dat het na de 1e levering meteen naar de parcelshop ging, is ook niet fijn, maar beter dan wat er nu is gebeurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 25 april 2017 om 16:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM