Klacht: Levering

op 04 februari 2014 over Nespresso in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

29 jan voor €91.00 cups besteld
Zaterdag 1 febr nog niets ontvangen,gebeld en moest nog verstuurd worden,zouden ze direct doen.
Vandaag 4 feb weer gebeld nog niets ontvangen,weer niet verstuurd.
Baal hier enorm van,morgen mijn verjaardag dus visite aan de DE koffie

Gewenste Oplossing:

Bedenk iets

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Nespresso

3 jaren geleden - Beste, Het spijt ons te horen dat u op dit moment niet tevreden bent met de service van Nespresso. Dit zouden we graag willen oplossen. Om uw vraag goed te kunnen behandelen willen we u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Deze kunt u 24/7 bereiken op het nummer 0800-022 2320 of via het online formulier https://www.nespresso.com/nl/nl/contactus. We hopen spoedig van u te horen. Met vriendelijke groeten, de Nespresso Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Hannie Bakels