Klacht: levering

op 15 november 2010 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Wij hebben een eethoek bij Leen bakker gekocht omdat hij mooi was, maar ook omdat deze snel te leveren was.
Vandaag heeft Leen Bakker voor de 3de keer gebeld om de levering naar achteren te plaatsen ( december ).
naar eigen zeggen omdat de leveancier de stoelen niet kan leveren. afgelopen vrijdag ben ik nog in hun winkel geweest en toen was de levering geen probleem, maar 2 dagen later wel!!!.
Wij zijn vandaag weer naar hun winkel geweest, maar deze kon niks voor ons doen. we mochten wel 4 anderen stoelen lenen, maar we moesten dan weer een extra aanbaling
van € 200,- doen.
Ons vertrouwen in Leen Bakker is zodanig geschaad dat we daar vanaf hebben gezien. Wij hebben onze aanbetaling terug gevraagd en hebben deze ook gekregen. wij zijn erg teleurgesteld in Leen Bakker, wij hadden liever onze eethoek deze week ontvangen. Ik vind de beste reclame is een tevreden klant, maar daar denken ze bij Leen Bakker anders over. Ik zal daar geen producten meer bestellen.

Gewenste oplossing

Gewoon volgens afspraak deze week leveren, wij zijn al erg coulant geweest.

Alle klachten die gemeld zijn door HRichters