Klacht: Leveren ondeugdelijk product

op 14 oktober 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

@mediamarktnl
Normaal gesproken doe ik dit nooit maar ben er nu echt klaar mee. Bestel een droger bij media markt. Dan verwacht je een product dat gewoon deugdelijk is. Dit was niet het geval dan bel je dat ze hem om komen ruilen voor een andere. Wat nog er veel moeite koste omdat ze eigenlijk vonden dat je deze droger maar moest houden. Terwijl je de afspraak voor een omruiling maakt zijn er nog 2 op voorraad. Maar op de dag van de omruilen zijn ze ineens uitverkocht. Daarnaast namen ze mijn oude droger niet mee omdat er geen verpakking meer om heen zit. Duhh hoe kan ik anders kijken of die goed is. En met verpakking is een beetje moeilijk aansluiten wat zij hadden moeten doen, maar ook niet hebben gedaan. A fijn dan hang je weer 5 uur aan de telefoon met mediamarkt om een nieuwe afspraak te maken voor vandaag. Hiervoor krijg je uiteraard geen bevestiging dus dacht ga vandaag maar weer een kwartier in de wacht staan om te kijken of ze dit keer wel goed hun werk doen en nee hoor. Het ophalen va m’n mijn droger is niet doorgekomen. Dus inmiddels maar weer een nieuwe afspraak gemaakt. Hopen dat ze dan wel hun werk kunnen doen. Aangezien ik geen geld terug krijg voordat zij het product retour hebben en ik dus al 2 weken zonder droger zit maar daar wel voor heb betaald. En inmiddels al 3 dagen thuis zit voor die droger. Kortom nooit meer naar mediamarkt. Althans dat wilde ik maar heb een deel betaald met een cadeau bon en krijg dat deel dus netjes terug op een cadeaubon die ik dus nooit ga gebruiken want ga daar nooit meer terug.

Als ik het volledige aankoopbedrag teruggestort krijg op mijn rekening en de droger zo spoedig mogelijk wordt opgehaald en op zijn minst excuses van mediamarkt voor de vrije dagen die ik huis door heb moeten brengen. Maar dit lijkt voor mediamarkt normaal te zijn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lisspe