Mijn Klacht:
Keukenkampioen leverd vrijdag mijn keuken. Op de oprit laten ze de amerikaanse koelkast vallen. Natuurlijk beschadigd en een stuk kapot.
Ik weigerde de koelkast en eistte een nieuwe. Wat meer san normaal is.
Ze beloven mij dit maandag op te lossen.
Nu krijg ik telefoon dat ze alleen de stukken herstellen en geen nieuwe koelkast zullen leveren.
Heb ik nu 2000 euro betaald voor een herstelde koelkast. Is dit meer dan normaal.
Ook staat de kolomkast 5 cm teveel naar voor. Dit is allemaal niet volgens het boekje.
Zijpaneel van heteiland moeten ze opnieuw plaatsen. Dat staat op de bon.
Het zijn oplichters van in het begin. Er is nog veel om op te noemen.
Voor we getekend hadden konden ze niets aansluiten van toestellen.
Na de ondertekening kon het wel. Dat is 375 euro mevrouw alstublief.
Ze weten geel goed hoe ze geld moeten verdienen.
Gewenste Oplossing:
Mijn kolomkast moet evenwijdig lopen met al mijn andere kasten.
Dus 5 cm naar achteren.
Ze konden perfect 5 cm afsnijden. Dat gevven ze ook bij andere stukken gedaan.
Ik wil eên vollédig nieuwe koelkast. Geen koelkast die herstelt wordt.
Het zijpaneel van het eiland vervangen.
Fotos ga ik indien nodig nog nasturen
