Klacht: leugenaars

op 27 januari 2014 over Facebook in de categorie Social Media

In december heb ik schoenen gewonnen en heb netjes gereageert en ook van hun reactie terug gehad. Maar schoenen nooit gehad . Heb een aantal keer een berichtje gestuurd over wanneer ik ze binnen zou krijgen. Heb meerdere gehoord dat ze de schoenen nooit gehad hebben. Nadat ik geen antwoord kreeg heb ik gestuurd : reageren graag anders ga ik stappen ondernemen. Eindelijk een antwoord heel kort: welke schoenen waren het?…..afijn ik de foto gestuurd en toen….weer geen antwoord. Heb er berichtjes achteraan gestuurd van wordt het nu opgelost en van krijg ik ze nu? Maar geen bericht terug en nu hebben ze me opeens geblokt. Ik wil graag dat de beheerder hier wat aan doet. En niet alleen voormij maar ook voor de andere gedupeerden!!!! Waren mooie schoenen en was zo blij dat ik had gewonnen. Dit hadden ze gewoon netjes kunnen afhandelen maar helaas šŸ™

Dat ze me ontblokken en ik met excuus als nog de schoenen krijg net zoals de anderen die ze niet hebben gehad

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nannoot