Klacht: Letterlijk alles wat fout kan gaan gaat fout bij jullie!

op 19 mei 2021 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn moeder heeft een betalings regeling getroffen voor achterstand die er zou zijn waarbij er elke maand 20,44 overgemaakt zou moeten worden! daar heeft mijn moeder zich netjes aan gehouden! Maar door dat er perongeluk geen betaalkenmerk bijstond wat trouwens ook nergens aangeven staat dat moet gebeuren, zegt eneco nu opeens dat er maar 20 euro is betaald dus de regeling niet voldaan is! En dit is niet waar er zijn hier ook bewijzen voor! Daarbij moeten jullie echt iets gaan veranderen aan de manier van hoe de klantenservice met de klanten omgaat! Want elke keer gelijk iemand die schreeuwt omdat die gene word gewezen op punten die fout gaan is niet echt klant vriendelijk!

Gewenste Oplossing:

Ten eerste als ik overstap naar een andere energie leverancier! En ten tweede als er gewoon is geluisterd word naar de klanten en het bedrijf dus niet alleen maar denkt aan geld. Want zonder klanten kom je nergens!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Eneco

2 maanden geleden - Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor het indienen van uw klacht namens uw moeder. U geeft aan dat de betalingsregeling niet voldaan is, terwijl u moeder zich aan de gemaakte afspraken gehouden heeft en geen betalingskenmerk heeft vermeld. Betalingsregeling Wat zonde om te lezen dat de regeling niet voldaan is en uw moeder wel een betaling verricht heeft. Graag helpen we u verder als u het klantnummer van uw moeder bij het adres kunt vermelden, dan helpen we u graag verder. Ik kijk uit naar uw reactie. Groet, Audrey Eneco Webcare

Reactie van de melder van de klacht Kikika4

2 maanden geleden - 40502524 is het klant nummer van mijn moeder! Wij wonen 2165CD Lisserbroek. Huisnummer 33

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 26 mei 2021 om 12:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw,

Wij hebben uw klacht ook intern ontvangen. Deze klacht is al in behandeling genomen en naar tevredenheid voor uw opgelost. Mijn collega Kelly heeft uw klacht met u doorgenomen en nieuwe afspraken gemaakt. Als u nog vragen of opmerkingen heeft, dan kunt u contact met ons opnemen.

Om deze reden sluiten we uw klacht op klacht.nl

Groet, Audrey
Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Kikika4