Klacht: Lekkage nieuw Nespresso apparaat door Lidl cups

op 28 november 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Enkele weken geleden een nieuwe Nespresso machine gekocht. Het apparaat werkte prima met de Nespresso cups die bij het apparaat zaten. Echter, vanwege de ‘als lekker geteste’ Lidl koffie meteen van alle smaken 2 doosjes gekocht. We vonden de koffie helemaal niet zo bijzonder en het viel op dat het apparaat nalekte. Ook zat het lekbakje na 3 cups gebruikt te hebben vol met water. Daarop zijn we Nespresso en Aldi cups gaan gebruiken. Em wat blijkt….geen gelek meer en een leeg opvangbakje. Op de bijgevoegde foto ziet u de Lidl [links] en Aldi cups waarbij meteen opvalt dat de Aldi cup door de mesjes doorboord is, terwijl er aan de Lidl cup bijna niets te zien is. Aan de voorkant van de cups valt ook weer op dat bij de Aldi cup de gaatjes veel gelijkmatiger zijn. Ik kon echter maar 1 foto bijvoegen.

Als we op internet lezen dan valt op dat dezelfde klacht vaker voorkomt en dat er zelfs machines kapot zijn gegaan door het lekken. We durven de Lidl cups dan ook niet te gebruiken.

Helaas hebben wij alle verpakkingen geopend en de cups in een grote pot opgeborgen. We kunnen dus geen gesealde dozen terugbrengen naar de winkel.

Wij zijn tevreden met terugbetaling vam de kosten vam minimaal 8 doosjes.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 28 november 2016 om 13:02 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door edwinhendrikslidl