Klacht: leidingwerk verkeerd getekend

op 20 juli 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Ik heb mijn leidingen laten verleggen aan de hand van de tekening en afmeting wat ik van keukenkampioen had gekregen.Mijn keuken is gister geleverd. Ze gaven aan dat de leidingen niet goed waren en bijna alle leidingen gas en water verlegd moesten worden. Dat is ook gebeurt. Het heeft me 600 euro gekost. Vandaag komt de keuken monteur en geeft aan dat de leidingen weer verlegd moeten worden. bijna dezelfde plek als eerst. dit grapje gaat me weer 600 euro kosten. Ik zit nu ook 1 week langer zonder keuken. lekke als je twee kleine kinderen hebt en geen koelkast. Dit allemaal door onervaren verkopers. Bel ik vandaag met filiaal in Heerlen, de manager. Hij was zwaar geïrriteerd en stuurde me door naar de hoofdkantoor. Lekker Makkelijk.

Ik wil graag mijn gemaakte kosten weer terug 1200+ 250 voorrijkosten voor de keukenmonteur. Dit is onzin.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

4 maanden geleden - Geachte meneer/mevrouw Mersini, Ik begrijp dat het erg vervelend is dat u wederom uw leidingen heeft moeten verleggen. Uiteraard willen we samen met u kijken hoe we dit op kunnen lossen. Ik stuur uw gegevens door naar mijn collega van de klantenservice, waarna u zo spoedig mogelijk gebeld wordt. Met vriendelijke groet, Anna - Webcare Keuken Kampioen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 22 juli 2016 om 09:02 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Mersini,

Ik heb zojuist begrepen dat de regiomanager contact met u heeft opgenomen en samen met u de situatie heeft besproken. Uw leidingwerk lijkt goed te liggen, echter steekt de gaskraan 4 cm uit waardoor het lastig is om de keuken te plaatsen. Ik ga ervan uit dat dit netjes in orde komt zodat wij aanstaande maandag uw keuken kunnen plaatsen!

Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Heeft op 25 juli 2016 om 22:42 geantwoord

Er is nog geen oplossing. Ik ben nog niet eens teruggebeld. Gaskraan steekt niet 4 cm uit. Wat is dit voor een onzin. De leidingen moesten verplaatst worden. Op de leidingschema staat 65 cm en volgens de keuken monteur moet dat hoger zijn anders gaat de lade niet open. De waterkraan moet ook niet achter de Amerikaanse koelkast maar ernaast. Ik kan jullie wel foto's sturen hoor en verklaringen van de monteur dat de leidingschema niet juist was. Dus ik zou 't erg op prijs stellen als ik niet van de kastje naar de muur wordt gestuurd. Maar daadwerkelijk een oplossing wordt gezocht. Alvast bedankt.

Reactie van de melder van de klacht K. Mersini

3 maanden geleden - Ze geven hun fouten wel toe maar 't probleem is nog steeds niet opgelost. Nu is iedereen met vakantie dus de klachten moeten maar wachten. ­čśá

Bericht van Keuken Kampioen

3 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw Mersini, Mijn collega's op de klantenservice zijn aanwezig in de vakantieperiode en doen hun best u zo snel mogelijk te informeren. Mails die u stuurt worden gewoon beantwoord, de reactie tijd is echter wel wat langer door deze periode. Excuus voor dit ongemak, wij zullen u zsm informeren. Met vriendelijke groet, Eva - Webcare Keuken Kampioen

Reactie van de melder van de klacht K. Mersini

1 maand geleden - Klacht is nog lang niet opgelost. Ik heb nog nooit zaken gedaan met zo een bedrijf die zo een slechte klantenservice heeft. Onervaren, bot en brutaal. Ik schakel lekker een advocaat in.

Alle klachten die gemeld zijn door K. Mersini