Klachten over Leen Bakker

Leen Bakker Nederland B.V.neemt klachten hier niet langer in behandeling. Leen Bakker reageert alleen op klachten die worden ingediend bij onze Klantenservice.... Lees meer >

Statistieken van Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

110 klachten gemeld
1.7 /10
254 stemmen
254

Tijdslijn

Heel vervelend en chagrijnig personeel.

Klacht van op 15 oktober 2018 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Het is bij de beesten af hoe chagrijnig personeel u rond heb lopen, wat een onaardige mensen, als je wat vraagt is het niet waar, en dan besluit je tot de koop over te gaan na veel gesteggel ober de... Lees meer

Zondag 30 september een salontafel besteld bij Leen Bakker. Zou de volgende werkdag worden geleverd. Er zit een Leen Bakker in de buurt, maar expres online besteld en verzendkosten betaald omdat het pakket niet in de auto past. Maandag 1... Lees meer

Klonterige slaapkussens

Klacht van op 01 oktober 2018 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Vanmiddag bij jullie langs geweest met 2 slaapkussens die erg klonterig zijn geworden in een korte tijd. Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Maar jullie medewerker haar zoon had het ook vertelde ze meerdere keren. Dus ze wou wel... Lees meer

verkeerd product geadviseerd

Klacht van op 01 oktober 2018 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

ik heb in juli vorig jaar een boxspring gekocht. heb tegen de verkoopster gezegd dat ik een goeie matras moest en de prijs daarvan niet zo belangrijk was, ivm fibromyalgie en rug problemen. ze adviseerde me een pocketvering matras heaven.... Lees meer