Klachten over Leen Bakker

Leen Bakker Nederland B.V.neemt klachten hier niet langer in behandeling. Leen Bakker reageert alleen op klachten die worden ingediend bij onze Klantenservice.... Lees meer >

Statistieken van Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

101 klachten gemeld
1.8 /10
264 stemmen
264

Tijdslijn

Bezorgen 3 zits Bank

Klacht van op 09 februari 2019 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op 23-11-2018 : Bristol 3 rood: stof Rivier;83×243×97 gekocht,en 300 Euro aanbetaald. 04-02-2019 : 14:00-17:00 :bezorgen van mijn bestelling. Wegens storing bij Post NL.Extra Home,kon het niet geleverd worden. Vervolgens zou de bank op 08-02-2019 tussen 10:15-13:15 geleverd worden. Nog... Lees meer

Doorgezakte eetkamerstoel

Klacht van op 01 februari 2019 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op 17-10-2017 4 eetkamerstoelen gekocht bij Leen Bakker. Van 1 stoel is de zitting doorgezakt. De banden in de zitting waarschijnlijk losgegaan. De filiaal manager wilde er niets van weten. Werd afgewimpeld als gebruikersschade. stoel is geschikt voor een gewicht... Lees meer

Na kleine jaar al kapot

Klacht van op 30 december 2018 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

2.5 zit banken van New York gekocht bij leen bakker zijn nu ongeveer 1.5 jaar oud, helaas heb ik het bonnetje niet meer maar voel me zwaar genaaid. De naden scheuren De zitvlakken scheuren en de kussen zijn ook niet meer hoe... Lees meer