Klacht: Late bezorging

op 13 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste DPD,

Er zou afgelopen woensdag een pakketje bezorgd worden. Dit is niet gebeurd omdat ze het adres niet konden vinden dus was het teruggestuurd naar het depot. Vervolgens heb ik een donderdag een email gestuurd wanneer ik dit opnieuw binnen zou krijgen met een alternatief adres waar ze het op konden bezorgen en dit zou doorgegeven worden. Ik had gehoopt dat dit vandaag wel bezorgd zou worden maar er stond geen vernadering bij track en trace. Dus belde ik naar het depot in Berkel en rodenrijs om nog eens te vragen wanneer het geleverd kon worden en de eerste beste dag is woensdag. Terwijl ik extra bezorgkosten betaald om mijn pakketje binnen 3-6 dagen binnen te hebben en vervolgens heb ik het dus straks pas na bijna 2 weken!! En er is geen verkeerd adres doorgegeven, oftewel het pakketje had gewoon gebracht kunnen worden!

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat u me hier verder mee kan helpen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Melanie Sissing