Klacht: slecht bedrijf

dentaal op 15 januari 2020 over Larsa Telecom in de categorie Electronica Winkels - lokaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goedenavond ik heb mijn toestel laten maken maar ik heb lang ervoor moeten wachten en het zelfde scherm is weer stuk.

Gewenste Oplossing:

Slecht bedrijf

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Larsa Telecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Larsa Telecom nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Larsa Telecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Larsa Telecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Larsa Telecom

Heeft op 09 maart 2020 om 17:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,
Op het gegeven e-mailadres of postcode zien wij geen uitgevoerde reparatie in ons systeem. Kunt u ons mailen naar [email protected] Nadat wij de gegevens van u hebben ontvangen zullen wij direct contact met u opnemen. Wij helpen u graag verder.
Alvast bedankt voor u reactie.
Larsa Telecom Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door dentaal