Klacht: Ondeugdelijke reparatie van een kapotte iPhone glasplaat

[email protected] op 01 juni 2013 over Larsa Telecom in de categorie Electronica Winkels - lokaal

Ik ben eind januari zeer slecht geholpen bij de reparatie van mijn gebroken iPhone glas bij Larsa Telecom.
Na de reparatie bleek mijn proximity sensor ineens niet meer te werken, terwijl deze voor de reparatie nog wel goed functioneerde. Op internet informatie gezocht en dat de proximity sensor niet meer werkt kan het gevolg zijn van ondeugdelijke reparatie.

Ik ben daarop opnieuw naar Larsa gegaan, waar ik opnieuw zou moeten betalen om dit te laten repareren.

Die rekening heb ik geweigerd te betalen. Terecht bleek later want de proximity sensor bleek nog steeds niet goed te functioneren en nu blijkt ook dat mijn glasplaat niet goed gemonteerd zit.

Ik heb meerdere malen via mail contact gehad met dit bedrijf zonder resultaat

Ik wil deze rekening niet betalen en ik wil dat ze de glasplaat goed vastzetten.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Larsa Telecom in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Larsa Telecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door