Klacht: koerier

Emreas42 op 14 januari 2014 over Larsa Telecom in de categorie Electronica Winkels - lokaal

hallo ik liet mijn telefoon laten maken door vezekering bij larsa telecom ja larsa telecom zei wij komen tussen 4 en 5 uur en voor niks vrij genomen en ik vroeg hun om mijn telefoon om 2 uur te laten ophalen terwijl ze 1 uur kwamen want wie weet dat ik er niet was en ze komen geneens om het toestel terug te brengen voor niks vrij genomen van me werk en voor niks 15 euro betaald voor het om te halen ophalen

ik wil mijn 15 euro graag terug want hun zeiden binnen deze dag komen we hem terug brengen en het zou tussen 4 en 5 uur moeten want dat zeiden ze ook en als een pizza bezorger laat is hoord het ook voor mij gratis te zijn.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Larsa Telecom

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Larsa Telecom over deze klacht.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Larsa Telecom nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Larsa Telecom in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Larsa Telecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door