Klacht: Niet leveren. Niks nakomen.

Mevr. Ruig op 06 november 2019 over LaptopDelivery in de categorie Computerwinkels

Op 16 augustus heb ik een aanbieding gekocht bij dit bedrijf. 2 laptops. Na de factuur te hebben betaald kreeg ik een mail met een levertijd. Binnen 14 dagen zou dit gebeuren. Dit is niet gebeurd.
Inmiddels vele pogingen tot normaal contact en brieven voor het ontbinden van de koop over eenkomst en appen via de site en bellen maar niet terug gebeld worden, heeft dit bedrijf mij afgelopen maandag gebeld en beloofd dat vandaag geleverd zou worden. Een ander en beter product, want de andere levering zou kwijt zijn geraakt bij kpn. Maar ze wilde ’t goed oplossen. De kpn verzendcode is aangemeld maar het nieuwe pakket, na aanleiding van het telefoongesprek van vorige week in nog steeds niet afgegeven op de 1 van de kpn punten. Het zogenaamd eerder kwijtgeraakt pakket is nooit verzonden. Het bedrijf staat als geopend op internet site maar is telefonisch niet bereikbaar. Ik ben heb 200euro betaald, en wacht nu al ruim 2 maanden op mijn bestelling.
Na alle gangbare procedures te hebben gevolgd zonder resultaat, en de schrik van al die andere mensen die op deze en vele andere sites hun gelijkende ervaring ook delen over dit bedrijf besef ik dat hun woord niets waard is. Verder vraag ik mij af of kpn op de hoogte is van de beschuldigingen die er worden gedaan naar hun toe over het kwijt maen van de niet geregistreerde pakketjes.

Via vrienden opzoek naar de kvk registratie. Er klopt hier niks van.
Misschien is er een privé adres wat kan helpen. Er word gelogen en aan het lijntje gehouden. Beloftes van contact gegeven niet nagekomen. Niet teruggebeld en afspraken niet nagekomen.
Maar de factuur was er binnen 2 minuten.
Erg naar om zo bedonderd te worden en alle vertrouwen te verliezen in een bedrijf wat adverteerde met laptops voor scholen en instanties.

Ik wil mijn geld terug. Ik heb een half jaar gespaard onlangs mijn ziekte om mijn zoon een degelijke laptop te geven voor zijn prestaties op de basisschool. Nu gaat hij al 2 maanden zonder geschikte laptop op het voortgezet onderwijs. Met het geld kan ik a.s.a.p een andere laptop voor hem regelen.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LaptopDelivery

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LaptopDelivery nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Ruig