Klacht: Laptop aankoop

op 23 oktober 2019 over LaptopDelivery in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In het voorjaar een laptop besteld. Na een paar keer telefonisch contact te hebben gehad een andere toegestuurd gekregen, helaas zonder accu. Inmiddels een klacht ingediend. Nu kon ik de accu nageleverd krijgen als ik de klacht zou verwijderen. Dit gedaan maar dus geen vertrouwen meer in het bedrijf. Inmiddels 3 maanden terug de laptop terug gestuurd maar nooit mijn geld terug gekregen. Ook niet na enkele mails.

Gewenste Oplossing:

Als het geld op de bank terug gestort wordt zonder eerst de het chantage middel dat ik de klacht in moet trekken. Ik hou NL niet van chantage en klanten moeten serieus genomen worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LaptopDelivery

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LaptopDelivery nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LaptopDelivery in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door G. Kooistra