Klacht: Laptop Toshiba satellite

op 14 september 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Een jaar geleden laptop besteld bij redcoon. be.Daarna heeft mediamarkt nl de zaak overgenomen.Na een half jaar begin 4.tal lettertoetsen niet te werken.Opgestuurd voor herstellingen.Na 2 maanden niks van gehoord over herstellingen van mediamarkt.Heb er naar toe gebeld en binnen een week laptop terug.Hetzelfde probleem nog niet opgelost.Heb 5 tal emails gestuurd maar helaas geen reactie terug gehad en weten van niets.Na een maand terug laptop aangemeld voor 2 de herstellingen.Meer Dan een maand ook geen reactie gehad over herstelling.Ondertussen 4 maanden kwijt (laptop)van een jaar.Als Antwoord Je garantie is verlopen. De oorzaak ligt aan behuizing die beetje gebroken is vervanging en werk kostprijs 149€.Ongerepareerd retour 42€ of laptop gewoon voor niets daar laten.Op andere email was herstelling gratis.?Voor het open van laptop moet de behuizing open en beetje afgebroken .Zij beweren van niet.Het is opgestuurd naar Asus en Toshiba en extern firma…en is niet open geweest?Ze proberen kosten naar mij te schuiven en Wil niet zeggen wat onder garantie valt en laat niet weten wat de oorzaak is enkel vervangen behuizing en werk 149€ .De extern stukken valt niet onder garantie en werkuren inbegrepen.Wat versta je onder garantie? Uiteindelijk was de laptop gewoon na 2 maanden gewacht terug naar mij gestuurd zonder iets aangedaan.Nu beweren ze ook dat laptop zonder te openen de oorzaak weten.Ik heb laptop voor retour betaald 42€. Binnenkort zal ik zien of laptop beschadiging behuizing door hen is gemaakt zonder te openen.Een barst erin.Moet ik een procedure opstarten tegen hen want ze willen niets betalen.Mvg Tung

Als iemand het open gemaakt heeft en gebroken moet de klanten niet voor kosten opdraaien .Ze zeggen niet wat probleem is.Laptop teruggestuurd zonder reparatie noch uitleg niks.Garantie niet willen dekken.Rekken dat 1 jaar garantiedatum voorbij is .Je garantie is vervallen.Weet niet wat je nog kan doen dan gerechtelijk stappen zetten.?

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nguyen Tung