Klacht: Laptop niet geleverd

op 07 september 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Donderdag bestelden we online een laptop bij de Media Markt; voor 22.00 besteld, de volgende dag bezorgd. Op vrijdag geen laptop en ook geen bericht van Media Markt over de laptop. Op zaterdag maar eens bellen. De laptop is niet op voorraad. Goh, dat is gek, want op de site staat (nog steeds!) dat hij wel voorradig is. Bij de Klantenservice kunnen ze niet vertellen wanneer de laptop weer leverbaar is, we kunnen de bestelling niet annuleren en ze kunnen ook geen alternatief bieden. Goed geregeld Media Markt! De oplossing moet komen van de afdeling Logistiek maar de dames van de Klantenservice kunnen niet bellen met Logistiek, alleen mailen. Goed geregeld Media Markt! De afdeling Logistiek laat maandag de hele dag niks van zich horen. Het enige dat de Klantenservice kan doen is nog maar een keer een mail sturen. Goed geregeld Media Markt! Op dinsdagochtend is er nog steeds geen oplossing. Maar Hoera, ik kan de bestelling nu toch annuleren, al moet ik dan 5 dagen wachten tot mijn geld teruggestort is.Goed geregeld Media Markt!
Gisteren een laptop besteld bij Cool Blue. Prima bestelproces en de laptop is al in huis. Goed geregeld Cool Blue!

Als Media Markt haar service verbetert

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Simontje