Klacht: Laptop

op 30 september 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Goedemiddag,

Ik heb een laptop gekocht bij de Mediamarkt in Heerhugowaard dit omdat ik graag een spellen laptop wilde voor zowel fifa16 + 17 als andere spellen. De verkoopster kon op dat moment maar aan een laptop denken die dan wel bij mij zou passen. Dus deze laptop gekocht omdat ik er ook geen verstand van heb vertrouw je op de medewerker die je helpt. Mijn moeder expres meegenomen want twee mensen horen meer dan een. Nu kan er dus fifa 17 niet op spelen want er zit te weinig Ghz op enz. Toen heb ik gebeld met het filiaal omdat mijn garantie al verlopen is. En krijg ik nul op het rekest. Tja mw raar en wat vervelend voor u en daar laten ze het bij. Ik vind dit niet echt eerlijk omdat ik er specifiek naar gevraagd heb! Ik heb een laptop van zo rond de 700 euro terwijl ik nog gezegd had dat het geld mij niet uit zou maken als het maar een goede snelle spelletjeslaptop was

Ik zou erg tevreden worden als ik deze laptop kan inruilen voor een duurde laptop zodat ik geld bij kan leggen maar dat ik wel de laptop heb die ik nodig heb. Want nu kan ik nog geen spelletjes spelen alleen fifa 16 maar ik deed het expres voor fifa 17 ea spellen. Ook zou ik het fijn vinden als er iemand op die afdeling staat die er meer verstand van heeft en ik goed voorgelicht word.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door angela17