Klacht: Lange wachttijd bij telefonisch contact na een boeking

op 10 juli 2012 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het bellen krijg je 2 opties: toets 1 als je een boeking wil maken of toets 2 als je al geboekt hebt gemaakt maar zoals wij een vraag hebben over de aangekomen betaling.
Heel verassend om te weten dat je bij optie 2 meer dan 25 min.moet wachten en nog niet geholpen bent,terwijl je optie 1 belt je direct te woord word gestaan.
Voor mij lijkt het alsof je minder belangrijk bent als je reeds geboekt hebt omdat er toch niets meer te verdienen valt.
Kan er wat verdient worden dan krijg je voorrang !
Beetje jammer hoor!terwijl wij zo’ n dure reis hebben geboekt!

Gewenste Oplossing:

Excuus?
Menu aanpassing?

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 12 juli 2012 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

D-reizen heeft telefonisch contact opgenomen met de klant om onze oprechte excuses aan te bieden voor het ongemak.
Wij kunnen niet verklaren waarom onze klant zo lang heeft moeten wachten. Waarschijnlijk heeft dit te maken gehad met een storing, waardoor de klant in een wachtrij terecht is gekomen, welke niet werd doorverbonden naar een beschikbare medewerker.
Wij houden dit scherp in de gaten, zodat deze problemen niet vaker voor zullen komen.

Alle klachten die gemeld zijn door wkappert@ home.nl