Klacht: Lange tijden, weinig service

op 18 september 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Na al van Nieuwegein naar Amersfoort te zijn gestuurd, vanwege het niet willen/kunnen opzoeken van een factuur waarvan datum en tijd bekend zijn, heb ik ruim drie kwartier kunnen wachten op slechte stoelen voordat er überhaupt personeel beschikbaar was om mijn reparatie aan te nemen.
Dit zou op zich niet erg zijn omdat het druk was, maar als je medewerkers hoort praten achter de muur van de service-afdeling over persoonlijke zaken (zo goed verstaanbaar zijn jullie), lachen om rare klanten en met een dooie blik mensen te woord staat, ja dan kun je verwachten dat mensen boos worden.
Vier tot vijf mensen liepen ook weg van de wachtruimte omdat men niet meer dan een uur wou wachten.
Het is toch van de zotte dat zo’n groot bedrijf niet bonnen wil/kan opzoeken, mensen te lang laat wachten, tot drie keer toe hebt moeten bellen om iemand aan de lijn te krijgen (noemde haar naam niet, grote desinteresse aan de telefoon) en dan pas te horen dat je laptop na 7(!) dagen pas verstuurd is naar het reparatiecentrum van Zes te Goes.
Ik snap heel goed dat je niet hard gaat lopen voor een hongerloontje, maar dit gaat mij echt te ver.

Laptop ultiem gerepareerd (dus accu gerepareerd en andere zaken), een fikse klantvriendelijkheidscursus, meer mensen inzetten voor een beter loon.
Snellere verzendtijd naar Goes.

Voor Lenovo, betere accu's, minder crapware er op.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door YSmitNL