Klacht: lang wachten op uitekering afkoop verzerkering

op 09 september 2016 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

Op 28 juni 2016 heb ik een advies gesprek gevoerd met een van de adviseurs van de Nationale Nederlanden over een afkoop van beleggingsverzekering. Polis 3452377
Half Juli alle stukken opgestuurd op 3 augustus een brief ontvangen dat de gevraagde informatie hebben ontvangen. Daar in stond dat we bericht zouden ontvangen dat ze de verzekering hadden gewijzigd. Een week later een keer gebeld wat de status is van uitkering.
Het duurt volgens de procedure 20 werkdagen voor dat het rond is.
Verleden week weer eens gebeld, wat de status is, daar werd mij verteld voor het eerst dat er achterstand is. En dat de fout bij Nationale Nederlanden licht wegens achterstand.
Vandaag ook maar weer eens gebeld, daar werd mij ook verteld dat er ook geen urgenties meer werden aangenomen. k weet niet wat ze aan het doen zijn daar bij de Nationale Nederlanden maar ik zou me kapot schamen om klanten zo lang te laten wachten!!!
Omgekeerd willen ze wel dat je alles op tijd betaald volgens hun regels, maar je moet niet met smoesjes aankomen we dat je een achterstand hebt, dan heb je problemen. Maar als je op internet gaat zoeken speelt dit probleem als enige jaren. https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?t=116206t=116206

Wat ik verwacht dat de vrijval binnen 5 dagen op de rekening staat.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Nederlanden over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Nederlanden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Nederlanden

Heeft op 20 september 2016 om 15:51 geantwoord

Beste Ruud,

Mijn collega heeft deze klacht op twitter verder inhoudelijk met je besproken. Uitbetaling heeft inmiddels plaatsgevonden.

Heel erg vervelend dat het zo lang heeft moeten duren, gelukkig is het nu in orde gekomen. We doen ons best om vertraging in de toekomst te voorkomen, dat kost helaas wat tijd.

Groet,

Roy
Nationale-Nederlanden Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door rblaptop