Klacht: Lang wachten op uitbetaling

op 18 oktober 2016 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

Wij hebben een verzoek in gediend om de levensverzekering te laten uitbetalen omdat onze hypotheek is afgelost.
Vind het schandalig om hier 35 werkdagen op te wachten omdat zij een achterstand hebben?!!!
Een overboeking na een bankrekening waar jaren de premie vanaf is gehouden om daar het bedrag op te storten waar we recht op hebben mag toch niet zo lang duren?!!

Ik zou het redelijk vinden als het geld binnen 2 weken op de rekening zou staan dat is nl ook hun beleid als zij geld moeten krijgen van hun klanten.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Nederlanden over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

Bericht van Nationale Nederlanden

1 maand geleden - Beste Joep en Sandra, Om 35 werkdagen te moeten wachten op de uitkering is inderdaad wel erg lang. Ik ga voor jullie nakijken hoe het zit met de achterstand en in hoeverre we sneller voor de uitbetaling kunnen zorgen. Ik kom er deze week bij jullie op terug. Groet, Nathan - Webcare Nationale Nederlanden

Bericht van Nationale Nederlanden

1 maand geleden - Beste Joep en Sandra, Het uitkeringsverzoek is vandaag door mijn collega's opgepakt. Ik verwacht dat het geld begin volgende week bij jullie op de rekening staat. Zodra ik hiervan een definitieve bevestiging heb gekregen, plaats ik dat hier als oplossing. Groet, Nathan - Webcare Nationale Nederlanden

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Nederlanden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Nederlanden

Heeft op 24 oktober 2016 om 15:00 geantwoord

Beste Joep en Sandra,

De uitkering wordt vandaag overgemaakt. Dit betekent dat het geld binnen enkele dagen bij jullie op de rekening staat. Hopelijk heb ik op deze wijze jullie klacht naar tevredenheid opgelost. Als er nog vragen of onduidelijkheden zijn, dan horen wij dat natuurlijk graag.

Groet,
Nathan - Webcare Nationale-Nederlanden