Klacht: lang wachten

op 24 februari 2018 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Apeldoorn, 3.30 uur klaar voor vertrek naar Frankrijk met het hele gezin. Lege accu dus meteen wegenwacht gebeld en zou binnen een uurtje bij ons zijn. Balen maar ja.. 4.30 uur maar eens gebeld en de monteur was bij Deventer zou met 20 minuten er wel zijn. Dat is dus geen uur meer.. 5.10 uur weer gebeld. Monteur is onderweg, maar nu vanuit Arnhem en zal er met een half uurtje wel zijn?? Dus de ene monteur die er bijna is komt niet meer en een andere die van de hele andere richting komt moet van ver komen?? Ja dat kan zegt ie dan.. soms worden de planningen onderweg verandert. En dat kun je schaamteloos zeggen tegen een iemand die al 20 jaar klant is en nu al 2 uur aan het wachten is.. Schande! Ze zijn onderbezet want dat is lekker goedkoop en daardoor laten ze iedereen maar wachten die jaarlijks een best bedrag betalen voor die ene keer in de zoveel jaar dat er een keer een accu moet worden bijgeladen.

Ipv 4.30 uur kunnen we pas 6.00 uur vertrekken en staan we dus in die dikke wintersport files.

Bedankt wegenwacht voor het niet nakomen van wat jullie beweren

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tnaalders