Klacht: Lang in wacht voor klantenservice kost mij 5 euro

op 20 juli 2015 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn Simkaart was stuk, dus ik moest een nieuwe. Ik heb vanaf mijn Vaste lijn gebeld naar de klantenservice van Ben. Automatisch aanvragen via site werkte niet…. Blijkt dat ik bovenop de 35 cent per gesprek ook mijn gebruikelijke belkosten moet betalen…. Heeft me 45 minuten Ofzo gekost en 5 euro . Ik heb nogmaals gebeld (weer uur in de wacht) en gevraagd of ik het geld terug kon krijgen, want het is niet mij.n schuld dat Ben de klantenservice niet op orde heeft. Ik ontving hier een paar dagen later een mail over : je kosten worden niet vergoed, want je had met je Ben simkaart kunnen bellen, maar Als ze goed hadden gelezen wisten ze dat diestuk was… Ik heb al zoveelgedoe met ze gehad dat ik nu ga overstappen … Hèb ook tenzij om weer een uur in de wacht te staan . Ze hebben helaas geen mailadres of online klantenservice.

Geld terug,
Niet langerdan 10 min in de wacht bij klantenservice,
Mogelijkheid voor mail/online contact, ook zonder Facebook .

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lidewij020