Klacht: Landen op een ander vliegveld

op 18 december 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Op donderdag 14/12/2017 had ik een vlucht vanuit oostende naar eskisehir maar door veel mist in eskisehir Kon het vliegtuig niet landen dus zijn we geland in istanbul ataturk. Ik had een bus die dag van eskisehir naar karaman die heb ik al gemist! En de volgende dag konden we weer vliegen naar eskisehir maar ik moet daar helemaal niet zijn dus heb ik gevraagd of ik van istanbul naar konya mocht vliegen in plaats van eskisehir maar niemand kon me helpen, uiteindelijk hebben ze me gezegt dat ik zelf een vliegticket moest kopen naar konya en dat ik daarna kon vergoed worden.. ik heb dit gedaan maar ik blijf een tijdje in turkije dus ik kan niet naar een tui kantoor gaan, kunt u mij zo ook helpen? Dank u!

Als ik zo snel mogelijk vergoed kan worden van mijn bus ticket en mijn vlucht van istanbul naar konya..
Ik wacht op een antwoord via een mailtje.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cansu Özdil