Klacht: Lamp zwaar beschadigd en zelfs ijzer is gebroken

op 20 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb nu al meerdere keren iets verzonden via dpd maar het lijkt er wel op of ze met dozen gooien of hardhandig ermee omgaan. Hoe goed je ook iets verpakt, bij dpd kan het allemaal stuk gaan. Nu ben ik er eigenlijk klaar mee want goedkoop blijkt dus meer duurkoop te zijn. Respect voor de klanten zijn spullen dat is er niet. U raad het al alweer een dure lamp kapot en niet alleen het glas maar ook ijzer staal wat gebroken is.ongelovelijk maar waar.

Ik ben tevreden als ze mijn lamp vergoeden waarvoor die is verkocht op een veiling en niet op gewicht zoals de laatste dure lamp die ze me vorige maand vergoeden met hun woorden vergoeding uit goodwill omdat normaal verzenden op eigen risico is want ik tevens ook abnormaal vind.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

1 jaar geleden - Beste Beaden, Bedankt voor je bericht. Op jouw postcode kan ik helaas niets terugvinden, heb je ook een 14-cijferig pakketnummer voor mij? Heb je ook al een claim ingediend bij onze customer service? Groet Hanneke

Reactie van de melder van de klacht Beaden

1 jaar geleden - Beste hanneke Het pakketnummer is 05228048704982. Ik heb geen claim ingediend bij customer service omdat dat toch niet helpt ivm een ooit eerdere schade. Dit pakket heeft een lange transport gehad omdat blijkbaar wat dpd zegt het adres niet klopte Mvg Dennis

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 27 mei 2016 om 10:39 geantwoord

Hallo Dennis,
Bedankt voor je reactie. Ik zou je toch willen vragen om je klacht binnen zeven kalenderdagen na aflevering van het pakket (liefst vandaag dus nog) te mailen naar customerservice521@dpd.nl, omdat we je op deze manier niet verder kunnen helpen. Als je foto\'s hebt van de beschadiging, graag meesturen.
Groet Hanneke

Alle klachten die gemeld zijn door Beaden