Klacht: lade stuk en beschadigde deur

op 01 september 2017 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

onze keuken is geplaatst de monteur heeft deze netjes geplaatst na dat de monteur weg was bleek er een kras op de deur te zitten meteen gebeld naar klantenservice wordt opgelost zeiden ze na 1 week gaat er een lade niet meer dicht waardoor we ook niet in een kastje kunnen weer gebeld er wordt contact opgenomen door monteur wordt er gezegd na 4 weken nog niks gehoord klantenservice gebeld krijg ik nummer van monteur deze is tot 12 sept met vakantie zit ik dus al 6 tot 7 weken met een beschadigde en kapotte keukenlade en had toch wel meer service verwacht van dit bedrijf zeker omdat het geen keuken was van een paar duizend euro maar vele malen meer als je dan beld voor de zoveelste keer krijg je als antwoord sorry maar alle monteurs zijn met vakantie zeer goede smoes maar geloof ik niks van

ben tevreden als klacht binnen een week wordt opgelost en er een vergoeding tegenover staat voor de vele telefoontjes en het lange wachten voor het eens opgelost

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

8 maanden geleden - Beste meneer Geurts, Ik kan me voorstellen dat dat erg vervelend is, uw keuken moet natuurlijk zo snel mogelijk 100% gemaakt worden. Wij gaan dit intern oppakken en nemen zsm contact met u op. Met vriendelijke groet, Eva - Webcare Keuken Kampioen

Reactie van de melder van de klacht kayo

8 maanden geleden - als alles goed gaat komen ze maandag alles oplossen ben benieuwd over een vergoeding is niet gesproken maar misschien komt dit nog dus hopelijk kunnen wij vanaf maandag gebruik maken van de lade en wordt het deurtje vervangen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 08 september 2017 om 08:51 geantwoord

Beste meneer Geurts,

Ik heb inderdaad begrepen dat er aanstaande maandag een bezoek gepland staat om de problemen op te lossen. Betreffende een eventuele vergoeding wordt contact met u opgenomen zodra de problemen in uw keuken opgelost zijn.

Ik vertrouw er op u zover voldoende geïnformeerd te hebben.

Eva - Webcare Keuken Kampioen

Bericht van Keuken Kampioen

8 maanden geleden - Beste meneer Geurts, Erg vervelend dat het dan nu nog niet geheel opgelost is. Ik ga er vanuit dat dit binnenkort wel het geval zal zijn. Mochten er straks echter nog vragen blijven bestaan bij u dan vernemen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Eva - Webcare Keuken Kampioen

Reactie van de melder van de klacht kayo

8 maanden geleden - Helaas de geleider zou met 2 dagen bij ons zijn nog niks gehad vandaag echt schandalig dit wordt die zoethoudertje een beetje zat moet nu maar eens een gepaste oplossing komen en niet van hoop.dat het snel.opgelost wordt nu alweer 6 7 weken met een keuken met een kapotte lade

Bericht van Keuken Kampioen

8 maanden geleden - Beste meneer Geurts, Ik heb begrepen dat u hierover inmiddels gebeld bent door een van mijn collega's. Met vriendelijke groet, Eva - Webcare Keuken Kampioen

Heeft op 15 september 2017 om 16:14 geantwoord

is nog niet opgelost weet niet wie dit erbij zet maar wij in iedergeval niet geleider zit nu weer ineens 2 weken levertijd op terwijl servicemonteur toch echt zei 2 a3 werkdagen heeft u de geleider in huis

Even waarschuwing voor mensen die bij keukenkampioen een.keuken.al.hebben gekocht endeze moet nog bezorgd worden betaal niet alles aan pas betalen als alles naar wens is daarna kun je weken wachten en zit je met een keuken met kapotte lade

DUS EVEN NOG VOOR ALLE DUIDELIJKHEID KLACHT IS NOG NIET OPGELOST

Alle klachten die gemeld zijn door kayo