Klacht: Laatste keer via de site

op 11 juli 2017 over Zoomers in de categorie Mode

Sinds een paar jaar kom ik bij de Piet Zoomers, het is een hele fijne en goede winkel maar ik wil iedereen ten strengste afraden om ook maar ooit iets via hun webshop te bestellen. Ik heb 11 kledingstukken besteld op 1 juli en meteen afgerekend. Ik kreeg netjes een bevestiging en een melding dat het binnen 5 werkdagen binnen zou zijn. Op de website zie je wel netjes staan in je klantomgeving dat je bestelling verwerkt is maar verder niets. Gisteren, 6 werkdagen verder en nog geen enkele reactie van hun kant verder toch maar eens via het contact formulier een mailtje gestuurd om de status op te vragen. Wat bleek omdat er 2 items niet leverbaar waren en 1 item na besteld moest worden hadden ze nog niks geregeld. Ik zou volgens hun ook nog die zelfde dag een bericht van Postnl met T&T codes krijgen maar helaas ook deze tot nu toe niet ontvangen.

Hou je aan je afspraken en maak geen afspraken die je niet na kan komen. Daarnaast is het ook geen enkele moeite om klanten op de hoogte te stellen van de status van hun bestelling en als er iets niet mogelijk is en dit lijkt mij bovendien toch wel iets voor een high end fashion winkel waar je veel aan klanten binding moet doen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zoomers over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Martijn Slijkhuis