Klacht: Afhandeling bij kassa

op 16 mei 2016 over Zoomers in de categorie Mode

vanuit Arnhem naar Wilp geweest, colbert van Tommy Hilfiger gekocht, wilde afrekenen maar werd geconfronteerd met twee rijen wachtenden van elk wel tien meter, gevraagd naar meer kassa’s, beneden zouden nog kassa’s open zijn, dit bleek niet het geval, vervolgens terug naar begane grond, colbert teruggegeven en ik ben weg gegaan.
Mijn grieven:

Het ontbreekt volledig aan logistiek inzicht en de klanten staan als makke schapen in de rij.
De mevrouw bij de klantenservice blijkt totaal niet servicegericht, ik heb haar aangesproken op de slechts twee open zijnde kassa’s, zij verwees mij naar beneden.
Klanten komen in hun vrije tijd en die wordt door het lange wachten verspild.
Het is droevig aan te zien dat de parkeerplaats te Wilp vol staat en er onvoldoende kassa’s beschikbaar zijn, slecht management, zeker gezien de te verwachten drukte met Pinksteren.

Excuses, verder stel ik een KM vergoeding prijs, immers onverrichter zake ben ik weer naar Arnhem gereden.
Voorts de mevrouw aan de balie van de klantenservice heeft geen juiste attitude, is niet servicegericht, vervang haar of spreek haar aan op gebrek aan inlevingsvermogen respectievelijk slechte service.
Tot slot, breng deze klacht svp onder de aandacht van Piet Zoomers.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zoomers over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Klacht HA Woudstra