Mijn Klacht:
Ik maakte vandaag mijn pakjd l&m open en zag dat er een kapotte sigaret door de folie heen stak. Ik kon de desbetreffende sigaret weggooien
Gewenste Oplossing:
Als alle sigaretten zoals gewoonlijk heel zijn
Een klant ontdekte bij het openen van een pakje L and M sigaretten dat er een kapotte sigaret door de folie heen stak. Hierdoor was de sigaret niet te gebruiken en moest deze worden weggegooid.
Ik maakte vandaag mijn pakjd l&m open en zag dat er een kapotte sigaret door de folie heen stak. Ik kon de desbetreffende sigaret weggooien
Als alle sigaretten zoals gewoonlijk heel zijn
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over L and M
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over L and M nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM