Klacht: Kwijt zijn van mn brief pakket

op 28 juli 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Betaal 80 euro voor een spoed verzending naar buitenland. Na een week na zelf s te bellen blijkt hij op terugweg naar verzender.wat al raar is .is een spoed verzending! !!dan zou je op zn minst eff bellen!! Vervolgens word er beloofd het alsnog op nieuw te verzenden. Een week later weet niemand waar die is?!!! Nu 2 weken later inmiddels! En de ontvangers wachten nog steeds op mijn kosten daar in het buitenland af op de belangerijke papieren.die ook gestempeld zijn en maar 4 weken geldig zijn!

Als een speer de brief na het juiste adres sturen en denk toch zo minimaal 2000 euro schade vergoeding voor het pijn en stress die we momenteel ondergaan!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 01 augustus 2017 om 15:18 geantwoord

Onze excuses voor hetgeen uw zending is overkomen

Uit uw bericht begrijpen we dat uw zending is geretourneerd naar de afzender wegens een fout in het adres.

Volgens onze gegevens is uw pakket inderdaad retour aangekomen op 20/07/2017

Hebt u het pakket opnieuw verzonden via UPS naar de ontvanger? Zo ja, dan hebben we het nieuwe tracking nummer nodig om uw klacht op een correcte manier te kunnen afhandelen.
Mocht het probleem met uw zending nog niet zijn opgelost, dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500 om een onderzoek op te starten

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door J.hokke@hotmail.nl