Klacht: kuren met muis

op 20 december 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 22 december 2017 om 13:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Boaz,

Ik heb je een aantal keren telefonisch en per e-mail geprobeerd te bereiken, helaas heb ik niets van je vernomen. Ik hoop dat de probleem met je muis opgelost is. Mocht je na dit bericht in contact komen, dan kun je op mijn laatste e-mail reageren.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Mina van bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Boaz Douma