Klacht: Kuip stoomoven doorgeroest

op 06 februari 2018 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Wij kochten 7 jaar terug een aeg stoomoven. Zalig in gebruik, echter, na 4 jaar liep het water mijn keukenkasten naar benden, reden? De Kuip van de oven was doorgeroest! Na heel wat telefoontjes met een zeer arrogante dame, stelde ze voor dat we 400€ betaalden en zo een nieuw toestel kregen. Te nemen of te laten… Dit toestel of helemaal niks! Maar men verzekerde ons wel dat dit met het nieuwe toestel onmogelijk nog kon gebeuren!
Domweg hebben we dit toen betaald, nu 3 jaar later hebben we hetzelfde voor en WEER willen ze ons 300€ doen betalen om het toestel te vervangen.
Dit is dan al 700€ in totaal, tenslotte gaat dit niet om slecht gebruik maar wel om een grote kwaliteitsfout. Internet staat vol met reacties van gedupeerden

Ik wil 100€, 1/3 dus betalen,1 jaar van de 3, het jaar dat de oven niet in garantie was.
Of mijn complete aankoopsom incl de 400€ terug op mijn rekening

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat AEG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

AEG

Heeft op 07 februari 2018 om 15:53 geantwoord

Wat vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met uw AEG stoomoven. Aangezien u woonachtig bent in België, zal ik deze klacht doorgeven aan onze collega's aldaar. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

We zijn overigens ook te vinden op Facebook en Twitter. Daar ontvangt u doorgaans sneller een antwoord op uw vraag

Bericht van AEG

5 maanden geleden - Dat vind ik vervelend om te horen. Maar onze servicediensten zijn per land gescheiden en wij kunnen hier helaas niet in ondersteunen.

Heeft op 08 februari 2018 om 20:24 geantwoord

Schande dat AEG België zijn verantwoordelijkheid niet neemt!
Geen wonder dat ze zo een slechte naam hebben!

Alle klachten die gemeld zijn door Baaigem359