Mijn Klacht:
Ik ben behoorlijk teleurgesteld in Krups. Ik heb in december 2016 een koffieapparaat gewonnen via een winzactie van Winq magazine. Niet de eerste de beste. Ik weet niet meer of ik daar een leverbon of factuur voor ontvangen heb. Niet heel raar lijkt me als je iets wint. Het is een aparaat met een waarde van €900 als ik me niet vergis. Daarvan mag je ook wel verwachten dat die het wel een tijd doet als je hem goed onderhoud. Ik heb altijd netjes de onderhoudsmeldingen opgevolgd, steeds filters vervangen en alles.
Al eerder melding gemaakt via hun site dat hij wat haperde. Nu weer erachteraan gebeld en nu kunnen ze alleen wat doen als ik een leverbon heb. Ik kan mailwisseling overhandigen dat ik in december 2016 bericht kreeg van Winq dat ik een winnaar was.
Nu hij gebreken vertoont moet ik zelf de kosten betalen voor reparatie. Ik moet zeggen: zelfs al had ik hem nieuw uit de winkel, dan nog is het niet te verkopen dat ie binnen drie jaar na eerste productie al kapot is? Het is geen koffieapparaatje van een paar tientjes. Van Krups mag je ook wel wat meer kwaliteit en service verwachten.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag willen dat we het apparaat ergens heen kunnen brengensturen en dat het euvel gerepareert kan worden. Ik kan me niet voorstellen dat het iets heel groots is. maar het is erg kinderachtig dat er zo star wordt gedaan over de reparatie.
