Klacht: zeer rommelige winkel

op 14 juli 2019 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Geachte heermevrouw, Sinds een aantal maanden heeft Sint Michielsgestel de Kruidvat op een nieuwe locatie zitten in een nieuwbouwpand. Je denkt dan als trouw bezoeker en klant; nou dat is toch wel fijn een hele nieuwe winkel en dat zal altijd een verbetering zijn. Nou om eerlijk te zeggen is het werkelijk een niet te omschrijven onoverzichtelijk winkel en als je er bent kun je niet fatsoenlijk door de paden lopen omdat het een grote bende ( excuus voor de uitdrukking). Zodra je binnen bent, ben je kwijt wat je ook alweer kwam halen. Je schrikt direct van de troep. Er is ook ander en minder vriendelijk personeel en vorige week hoorde ik zelfs een heftige woordenwisseling met een klant. Het is echt een hele grote achteruit gang. Het lijkt een uitdragerij ook als je bij de winkel komt aanlopen staan er buiten rekken die een bende zijn en afgelopen zaterdag stond en bij de deur een grote pallet met zwart plastic omwikkeld. Het zijn onderhand ook meer bijproducten dan waar een Kruidvat voor zou moeten zijn nl drogisterij artikelen. Het puilt uit van zaken die denk ik ook geen aftrek vinden. Elke week lijkt de winkel wel voller en voller.Ik kom nu liever in de Kruidvat in Schijndel. Dat ik daar een paar kilometer voor moet rijden doe ik dan maar. Daar is het netjes en overzichtelijk. Ik hoor meerdere mensen in Sint Michielsgestel klagen over de winkel en wilde niet nalaten dit te melden zodat jullie er wat aan kunnen doen.
Ik heb dit eigenlijk nooit eerder gedaan en geeft wel aan dat het hoog zit. Loop er onverwachts maar eens binnen zou ik zo zeggen.

Vriendelijke groeten,
Mw. E. van der Laan

Mogelijk is er te weinig en niet goed geïnstrueerd personeel. Een te jonge manager die geen grip heeft op alles. Uiteraard willen we graag een overzichtelijke mooie Kruidvat waar je graag naar toe gaat.

Alle klachten die gemeld zijn door elvdla