Klacht: weigering terugname treinkaartjes

op 09 februari 2019 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb vanavond 2 treinkaartjes gekocht,
Toen ik ze betaald had zag ik dat maar tot 31 maart geldig zijn.

Heb ze nodig voor 8 april.

men wou ze niet terugbetalen.

Naar klantendienst gebeld, zij konden ze ook niets doen.

32 euro in de prullemand

Gewenste Oplossing:

Als men mij de tickets terugbetaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kaepatta