Klacht: Vieze haarborstel

op 11 januari 2019 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Gister heb ik een haarföhn bij de Kruidvat in Bedum gekocht.De doos was al eerder open geweest door een andere klant.Maar op zich vind ik dat niet erg.Alles zat erin wat erin hoorde te zitten.Maar vanavond pakte ik de bijbehorende haarborstel uit het plastic en tot mijn grote verbazing zat deze vol lange zwarte haren.Zelf ben ik blond dus ze zijn toch echt niet van mij!Waarschijnlijk is de föhn dus terug gebracht door een klant.Horen ze dit bij teruggave niet te controleren?Zoals u wel kunt begrijpen ga ik de haarborstel echt niet gebruiken,wat ik wel erg jammer vind.Tenslotte heb ik er wel voor betaald!

Ik wil alleen maar mijn klacht doorgeven en weet hiervoor zo geen oplossing.Ik moet ruim 14 kilometer rijden op de fiets om naar deze Kruidvat te kunnen gaan.Anders was ik er wel persoonlijk heen gegaan.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hemmie Tromp