Klacht: Telaat bezorgen

op 12 maart 2019 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ongeveer 14 februari had ik online besteld bij Kruidvat.
Mijn bestelling was een telefoon hoesje met daarop een foto.
Van Kruidvat verwacht je een goede service en verwacht je ook dat je bestelling op tijd klaar is.
Dit is niet het geval, het duurde langer dan een maand voordat ik een mailtje kreeg wanneer het pakketje binnen zou zijn.
Mijn bestelling is er nog steeds niet.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn wanneer ik ongeveer 2 weken nadat ik iets besteld heb een mailtje zou krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ilonavanbakel02@gmail.com