Klacht: Service

N.Jongen op 18 september 2022 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb producten vandaag gekocht en was vergeten mijn klanten pas ( nr: 2620952475824) af te geven.
Buiten de winkel dacht ik er pas aan. Terug in de winkel aan de kassa kreeg vertelde medewerkster dat ik de kaart niet meer kon gebruiken daar de bon al gemaakt was. Dit vind ik wel erg vreemd!
Als klant zijnde verwachte ik dat dit alsnog gecorrigeerd kon worden, niet dus! Het bedrag was€41,96 op
17/9-2022 13,29u . Dit is geen service ik had beter verwacht van dit bedrijf filiaal nummer 7193 Heerlen.
Hopende op een bericht van U.

Gewenste Oplossing:

Dat dit hersteld kan worden zou fijn zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door N.Jongen