Klacht: respectloos personeel

op 03 februari 2019 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Op zaterdag 2 februari 2019 kocht ik nagellak in de kruitvat op de marsmanplein te haarlem, waar een oranje prijskaart onder stond van €1,99 , ik ging ervan uit dat de nagellak in de aanbieding was, bij de kassa werd er €8,99 afgerekend, waarop ik zei dat er een prijskaartje van €1,99 onder stond, kassière ging moeilijk doen, zo van hier staat 8,99 dus dat is zo, uiteindelijk haalde ze er een ander bij, ik denk de cheffin, en we gingen samen kijken wat er stond , inderdaad het prijskaartje van 1,99 hing daar waarop ze zei, u kunt toch wel bedenken dat Mebeline geen 1,99 is, waarop ik zei, nou dat staat er toch, toen kreeg ik het antwoord kunt u wel lezen er staat wat anders op dat 1,99 kost met een zeer schelle stem, nou het was zo klein dat ik dat niet kon lezen en ik niet op knieën kan gaan zitten om te ontcijferen wat er staat, volgens het meisje was het prijskaartje naar beneden gevallen, maar het meisje liet gewoon het prijskaartje hangen bij de nagellak en verwijderde hem niet om het op de goede plek te hangen, heb wel mijn geld terug gekregen, maar ik vind dit een respectloze behandeling en de klanten worden misleid, vooral nadat ze gezien heeft dat het verkeerd hing en gewoon laat hangen.

In ieder geval tegen de klant te zeggen dat het er spijt dat het kaartje verkeerd hangt, en excuses aanbied dat dit is gebeurd.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door elisabeth562