Klacht: promotion handmade cards

op 07 mei 2019 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

hedenmiddag was mijn vrouw in de kruidvatwinkel de hoge manen te Ede. Zij zag een display met de aankondiging: ACTIE! Wenskaart. Keuze uit diverse varianten. Alle combinaties mogelijk. Per stuk € 0,49. 10 voor € 3,49. Zij wilde er geen 10, maar heeft er 5 uitgezocht. Bij de kassa werd eerst € 3,99 gevraagd. De cassiére had in de gaten dat er iets fout ging en met behulp van een collega werd de prijs uiteindelijk € 2,99. Mijn vrouw heeft daarop geprotesteerd dat het niet meer dan € 2,45 zou kunnen zijn. Daarop volgde een verhaal dat ze het echt wel klopte en er werd € 2,99 betaald. Daarna is zij weer teruggelopen naar de display en ziet toch duidelijk de aankondiging van € 0,49. zij heeft nog gemeld bij de kassa dat ze die aankondiging van € 0,49 beter konden verwijderen omdat het niet klopt. Bij haar thuiskomst zat het haar niet lekker en deed het verhaal aan mij. ik mee naar de winkel en kom tot de ontdekking dat mijn vrouw gelijk heeft en ik protesteer. Pas toen werd mij verteld dat er verschillende soorten kaarten zijn en dat de kaarten gestickerd zijn met een prijs ( Dat had volgens mij ook beter op display promotionkaarten kunnen staan ) . Thuis de kaarten weer bekeken en het klopt dus, wij hebben 5 kaarten met de stickers er op van 5 voor € 2,99. De display bevat 4 rekken, de bovenste 3 met de actie van € 0,99, en het onderste rek met de actieprijs van 5 voor € 2,99. Echter alle kaarten blijken door elkaar te liggen en mijn vrouw heeft ze allemaal uit het bovenste rek gehaald. De klacht is dat het voor een cliënt heel moeilijk is om dat tijdig te zien en zulke dingen kunnen zowel voor de cliënt als voor het personeel heel vervelend zijn..

Als er iets met de klacht gedaan wordt, er zijn nl. ook mensen die zich hierdoor een beetje vernacheld kunnen voelen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door johandekruijff