Klacht: Onveilige werkzaamheden binnen Kruidvat winkel

op 14 mei 2019 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Geachte Kruidvat management,

Hierbij wil ik graag wat onder de aandacht brengen over de werkzaamheden tijdens openingstijden van Kruidvat winkel op Wagnerplein te TIlburg-Noord.

Vandaag, dinsdag 14-05-2019 tijdens het winkelen heb ik mijn enkel enorm hard gestoten tegen een ijzeren voorraadwagen voor het vullen van de vakken. Deze wagen stond dusdanig in de weg waardoor ik mij bezeerd had. Hierbij werd ik onwel en moest op iets gaan zitten (wat ik ook had gedaan) en de verkoopmedewerkers hebben mij geholpen met een met koud water doordrenkt doek. Het doek was omwikkeld om mijn enkel. Meer dan een half uur moest ik even bijkomen van de pijn en daarna ben ik geprobeerd wat te bewegen. Ik heb toen mijn favoriete artikelen afgerekend aan de kassa en toch langzaam naar huis gegaan.

Bij deze wil ik melding maken dat er geen excuus is gemaakt door het gehele personeel. Dit ervaar ik als zeer en zeer teleurstellend.
Ik wil graag benadrukken dat er meer op veiligheid gelet dient te worden

Met vriendelijke groeten,

Chitra

Ik ben tevreden met mijn favoriete producten en een toch wel hoffelijke personeel.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ChitraKhelawan