Klacht: jongeren winkelverbod

op 06 februari 2019 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

De Kruidvat bij de Buitenveldertslaan 160, 1081 AC Amsterdam heeft een winkel een verbod gezet van 12 tot 1 voor jongeren. Hebben ze het recht om jongeren die er niks te maken hebben met wat dan ook de reden is dat ze dit doen te verbannen uit de Kruidvat? Ik wil verder ook weten wie hun de recht heeft geven om een groep mensen die individueel allemaal anders met alleen de leeftijd gemeen te hebben te verbannen. De tijdstip dat jongeren verbannen zijn is ook nog de tijdstip dat er pauze is hierdoor kunnen jongeren niet naar kruidvat om eten te halen. Ze denken dat alle jongeren problematisch zijn tot maar 1 van de 20 jongeren de problemen veroorzaakt. Jongeren die niets er mee te maken hebben kunnen niet gestraft worden door iets wat een ander doet. Dat gebeurd ook niet bij de volwassen. Er zijn ook vele volwassenen die stelen andere volwassen krijgen toch ook geen last van die gevolgen. Ze willen dat we ons volwassen gaan gedragen maar behandelen ons toch als dieven. Kan hier iets aan worden gedaan?

Als ik een goeie uitleg krijg over de onterechte verbanning van onschuldige jongeren.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jasminauzun8888