Klacht: Ik vind het absoluut absurd dat de wachtrij bij plein 40-45 niet goed wordt beheerd.

Bel2512RE op 22 juli 2023 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik vind het absoluut absurd dat de wachtrij bij plein 40-45 niet goed wordt beheerd. Er is altijd een probleem. Deze keer heb ik het zelf meegemaakt. Ik stond in de rij en het was mijn beurt, toen er plotseling een vrouw uit het niets tegen de kassamedewerker zei: ‘Ik heb haast, kun je me helpen’. Ik vond het niet acceptabel en besloot haar te laten weten dat ik de eerste in de rij was en eerst geholpen moest worden. Ze begon op hoge toon te schreeuwen dat zij al in de rij stond, wat absoluut niet waar was. Het vervelende was dat de beveiliging naar me toe kwam alsof ik degene was die fout zat. Dat was erg gênant en onterecht. Het Kruidvat, zowel de kassamedewerker als de beveiliging, moeten hun werkethiek verbeteren en eerlijk handelen. Nog beter is om voldoende ruimte te creëren voor de wachtrij.

Ze zouden hun excuses moeten aanbieden voor de vernedering en het misverstand vanuit hun kant.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bel2512RE