Klacht: Hoge telefoonkostent

op 08 maart 2019 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12 februari 2019 gebeld met het nr. 1817 over de niet ontvangen codes van mijn 4 bestelde treinkaarten. (aanbieding) Na 4 dagen geen mail bevestigingsmail ontvangen uiteindelijk gebeld. Op mijn telefoonrekening staat nu dat dit gesprek 8.38 minuten duurde en de kosten waren € 7,82. Dit moet ik betalen terwijl de fout bij u lag. De telefoniste gaf dit aan. De codes heb ik daarna ontvangen De codes waren niet goed verwerkt in uw systeem. Mijn bankrekeningnummer wil ik aan u doorgeven na bevestiging van deze mail. :
. Ik hoop en verwacht dat deze gemaakte onnodige onkosten door u vergoed worden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de onkosten vergoed zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Margrietpierre