Klacht: gratis artikelen niet gekregen

W.H.T. op 25 mei 2024 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Gisteren voor € 107,36 uitgegeven bij de kruitvat op het august allebéplein in Amsterdam.
Er stond onder aan de bon dat ik 2 gratis producten zou krijgen maar NEE hoor die hadden ze niet meer.
Dat vind ik wel zo belachelijk.
Ik zou een Gratis Teddy Toilettas krijgen en een Gratis Zwitsal Zonnehoedje (voor mijn kleinzoon).
Ten eerste kwam de caissière er niet zelf mee, ik moest erachter komen toen ik thuis was en mijn bon controleerde.
Ben toen teruggegaan naar de winkel omdat ik er letterlijk om de hoek woon.
Maar er werd mij medegedeeld, ja maar de actie loopt maar tot Zondag, dus we hebben het niet meer.
Na zoveel geld te hebben uitgegeven vind ik toch wel dat ik recht heb op mijn gratis producten.
En het vervelend wil, het is niet de eerste keer vandaar dat ik er nu een klacht van maak.

Als hoofdkantoor van Kruidvat mij toch nog de gratis artikelen toe zou willen sturen of naar het filiaal sturen dat ik het op kan halen.

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Kruidvat
Download hier uw brief

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door W.H.T.