Klacht: geen levering

rienekepientje op 19 september 2022 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 25-07-2022 heb ik online een ijsblokjesmachine besteld bij Kruidvat. €99,00 betaald.Niets ontvangen. Geprobeerd telefonisch contact te krijgen met de klantendienst, niet mogelijk. Op 11-08-2022 brief geschreven naar het adres in Renswoude , op 22-8 is er ingesproken door het Kruidvat op mijn voicemail met een onbekend nummer. Dus ze hebben mijn brief wel ontvangen. Ik zou de volgende dag nogmaals worden gebeld. Daar wacht ik nu nog op. Op 05-09-2022 weer een brief gestuurd naar Renswoude. Niets meer gehoord. Ik vind deze gang van zaken schaamteloos. Zelfs bij Alie Expres krijg je een goede afwikkeling van klachten. Het mag duidelijk zijn dat deze behandeling niet hoort bij een bedrijf als Kruidvat.

Gewenste Oplossing:

Restitutie van mijn aankoopbedrag,
Indien ik de ijsblokjesmachine alsnog ontvang gaat hij direct retour.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rienekepientje